Tuesday, May 24, 2016

Ramadhan bakal tiba lagi

Salam semua=))

Alhamdulillah. Tak lama lagi Ramadhan bakal bermula. Sekejap je masa berlalu sekarang kan. Tup tap tup tap dah setahun. Dalam 13 hari lagi nak mula puasa dah, so apa persediaan you all semua? Bercakap mengenai Ramadhan ni, bukan setakat bersedia dari segi fizikal atau pun makanan je ye. Yang paling utama matlamat kita dari segi amal ibadah untuk Ramadhan kali ni.

Bagi saya biarlah Ramadhan ini menjadi titik tolak untuk saya berubah ke arah yang lebih baik in sha Allah. Untuk itu kenalah bersedia dari sekarang kan. In sha Allah..

Dan yang paling penting jaga solat. Ramai orang boleh puasa tapi tak ramai yang betul-betul boleh menjaga solat kan. Semoga Allah menjauhkan kita dari merasa berat untuk solat. Amin.




5 comments:

  1. Selamat menyambut Ramadhan Siti... moga amalan kita dlm Ramadhan tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya kan...

    ReplyDelete
  2. Saya xpernah buka puasa cara buffet kat luar lagi. Will see for it next time.

    ReplyDelete

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...