Sunday, February 1, 2015

PENGOMEN TEGAR JANUARI 2015

Salam semua=))

Wahwah sekejap betul masa berlalu. Rasa macam baru je masuk tahun baru 2015 kan. Tup tap tup tap dah pun masuk bulan Febuari. Masa sungguh mencemburui kita ewah!!

Saya nak ucapkan sebanyak-banyak terima kasih kepada semua yang sudi singgah dan komen blog CikSiti ni. InsyaAllah saya akan terus menulis selagi terdaya (amboi) dan harapnya tulisan saya ni mendatangkan manfaat buat semua. Yang tak ada dalam senarai kat bawah pun tima kasih juga tau=))


Nampaknya follower CikSiti dah jadi 97 orang. Welcome to new followers terima kasih terima kasih. Lagi 3 orang jer lagi nak cukup 100 yeay!

5 comments:

  1. tahniah buat semua yang tersenarai :)

    ReplyDelete
  2. tahniah pada pengomen. mana aci nii nanti saya mai lagi inshaAllah.

    ReplyDelete
  3. wuaaaaaaah nama kita atas skali *bunga api bunga api* kita x penah tahu sebab CT dtg blogwalking guna hp jadi sidebars semua tak nampak hehe.. hanya entry n komen saja..

    thank you Cik Siti pun rajin singgah blog CT =)

    ReplyDelete

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...